filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
On September 24, 2017 I purchased the use of a 7 day resume template for a total of $2.95 from their website, myperfectresume.com which I thought was fair. I needed it to create only one CV and after that I never returned to the site. Until just recently, on October...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
I didn't like
  • Being scammed
#1115115
Reply to reviews
I've just read the other complaints about this service and found that my experience has been similar to that of others. Though I've cancelled My Perfect Resume in three different e-mails, I've received no confirmation that my e-mails were received. No letter of...
Read more
Anonymous
Audrey Lord

What you need to do is contact your financial institution and DISPUTE the charges from "My Perfect Resume" that way their FRAUD department will get involved, and the FRAUD de...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

I liked
  • Resume template
I didn't like
  • Being charged after i cancelled the service
#1114081
Reply to reviews
I am so fed up with this company hustling me and other customers and scalping me for my money every 4 weeks. I have emailed for a cancellation TIME AND TIME AGAIN, but never receive ANY sort of response from this company, regardless of the fact that they tell you to...
Read more
Anonymous
Audrey Lord

I agree, I too will be contacting the Better Business Office, and also I am going to contact the Attorney General, and alerting him or her to the fraudulent practices of this ...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
#1112591
Reply to reviews

My Perfect Resume - Fraud

My Perfect Resume
#1115506
This web site steals your money. They make it impossible to cancel your subscription. I was believed to be purchasing a one time template to help me make a resume, but have been charged 24$ a month for the past 4 months and I am unable to cancel my subscription. I had no idea I was being singed up for. Give me my money back you thieves.
Comment
Show

My Perfect Resume - Cancel my subscription

My Perfect Resume
#1113598
1.0
Details
I have called and have waited on hold for up to 30 mins for the last week and have not gotten through to anyone. I want my subscription cancelled today. I am not playing this game any longer.
Comment
Show
Website

My Perfect Resume - Total scam!

My Perfect Resume
#1110784
1.0
Details
You will have to cancel your debit card and acquire a new one. There is no way to cancel your subscription even if you use a desktop computer. Total rip off.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

My Perfect Resume - It's a fraud service

My Perfect Resume
#1108770
1.0
Details
I have subscribed services for creating resume and paid charges for and now without any prior intimation they deducted again directly using my card details and its a serious crime that using other people's card details without informing the concern person.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website
I have already sent snapshot of subsciription , but executive revert me that I don't have any paid account, I have only one account - punnu750@gmail.com with those have service of myperfectresume. As mentioned on every 4 weeks 24.95 dollar has been deducted same had...
Read more
Anonymous
drsmith586

yup same problem but I'm going to make sure this site never gets anymore customers. social media is a strong tool :)

Anonymous
Jlynnhardie

Same situation I got the resume once for 2 dollars one time fee and then boom 19.99 charge

2.2
#1110681
Reply to reviews
I have NEVER had so much trouble trying to cancel a service. I have tried time and time again to call their toll free number to cancel, and I ALL I get is put directly on HOLD. They claim you can wait for the next available representative or just press the # key and...
Read more
ilive2sing_72
ilive2sing_72

I canceled about 3 weeks ago and haven’t been charged since. I did it all online with no problem at all. That’s sad that you had trouble and I hope you get it resolved soon. I...

Anonymous
Audrey lord

What you need to do is contact your financial institution and DISPUTE the charges from "My Perfect Resume",that way the FRAUD department will get involved, and should be able ...

1.0
#1108934
Reply to reviews
My Perfect Resume - I Had No Problem Canceling
If you try to cancel online you have to do it through the desktop version of their site if you're on mobile (or just do it on a laptop or PC). I cancelled online last night and got a confirmation email right away. They must have improved their customer service. I'm...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

4.7
#1106316
Reply to reviews
I am super upset that this company charged me $25.00....i had no idea i had to cancel within 14 days....im trying to call them but no one is picking up and this is so annoying! DO NOT USE THEIR WEBSITE!!! I hate how in order for you to cancel you have to either email...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
#1105017
Reply to reviews
My daughter signed up for what she thought was for a month for a free resume service. However, she has been charged $35 a month for the past 2 years without using their services once! When we called to explain that it was obvious that she was unaware that she had to...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
#1104814
Reply to reviews
I needed a resume quickly - three years ago. I thought that the free writing trial would be a perfect option for me. Well, to make a long story, short, I have been charged 24.95 for three years for a service that is advertised as 4.95 a month. I think I finally have it...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

No one can help you here, it's just a complaint site. You will need to try to find the corporate # and call them and tell them about this. Also, maybe look into getting an att...

#1098553
Reply to reviews
You shouldn't have to pay to make a resume anyway. This *** is ***. Not to mention they don't look good. The template is easy but it's just a short cut. It charged me 3 dollars for one resume then charged me 40 dollars for a month subscription? Why the *** would I want...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
#1082417
Reply to reviews