filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Show

My Perfect Resume - Refund

I was asking for a refund which was incurred a few days back and I was out of country. Despite no usage in the account, I was told that it wasn't a possible scenario.
#1312113
Reply to reviews
Here is what happened to me: I tried the free 10 days trial last June and then I canceled the subscription. Well, that's what I thought. The subscription was not canceled and without being noticed I was charged every month until I realized it in March !! I paid 11...
Read more
LiveCareerUS
Anna.B-LC

-Dear Customer,We apologize for the inconvenience that this may have caused, we’ve taken note of your feedback and it’s much appreciated. We’re constantly looking for ways to ...

1.8
I liked
  • Some of the resume templettes and the helpful tips
I didn't like
  • Hidden fees
#1245342
Reply to reviews
I try to login after creating a 14 day subscription and it doesn't load. I already put in the work made a really good resume and especially if this is a paid service I expect this to just work. Next step is figuring out how I can delete my subscription I get charged...
Read more
#1305995
Reply to reviews
I once thought that MyPerfectResume was a great site that offered an amazing opprotunity and service, but while checking my bank account I came to discover that they charged my account an extra $21/mo instead of the $3/mo that I was signed up with in the beginning. It...
Read more
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

2.8
I liked
  • Job opprotunities
I didn't like
  • Scam
  • Overcharging account
#1233998
Reply to reviews
Go somewhere else to create and print your resume...there are plenty of wonderful free services. This is NOT one of them. You think that you are paying $2.00 to create and print your resume, however, BEWARE!!!! Your card will be charged $25/month for a "resume club",...
Read more
LiveCareerUS
Anna.B-LC

-Hello, Kelley MCauley!Thank you for the feedback! Again we deeply apologize for any confusion this may have caused. However, as we mentioned previously on your third feedback...

1.0
#1246912
Reply to reviews
When I went to their website there were guarantees that this service was 100% ABSOLUTELY FREE. They guarantee that you wont have to pay a cent to create, edit download, or print your resume. Well This is total {{redacted}}! I spent a significent amount of time...
Read more
LiveCareerUS
Anna.B-LC

-Dear Customer,Thanks for the feedback! We apologize for any inconvenience or confusion this may have caused. However, we would like to take this opportunity to clarify some i...

#1259186
Reply to reviews
Extremely bad customer service!! I called because I had cancelled my subscription a day before it ended. And they still had charged me. So when i was on the phone with the person. He said that I had just cancelled it like 5 min ago which was a lie. And I told him I...
Read more
LiveCareerUS
LiveCareerUS

-Hello, Lisette!Thank you for bringing this issue to our attention!We're so sorry to hear you experienced this with our company. Under no circumstance do we like to hear this ...

1.0
#1273664
Reply to reviews
I only authorized the 14 day trial period of $2.95 I did not authorize being automatically enrolled for $24.95 a month I requested a refund with a representative who I spoke to who was very rude. I would like a full refund or I will be disputing this with my bank and...
Read more
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
#1242681
Reply to reviews
after my intial $3 charge, they have been teying to hit my bank with another $20 charge every couple weeks. It is a scam.
Read more
LiveCareerUS
LiveCareerUS

-Hello!Thank you for your feedback!We apologize for any inconvenience or confusion this may have caused and we're deeply sorry to hear you experienced this with our company! U...

1.0
#1276508
Reply to reviews
This website purports to want to help you with a resume or cover letter. In reality they bait you all the way until you have a finished product ready to save, hours of work, to inform you it costs money - fine. Plenty of sites pull this crap. As long as its...
Read more
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

Anonymous
Anonymous

Agreed! Now it's difficult to get out of it, argh...

1.2
I didn't like
  • Hidden fees
  • Fraud
  • Scams
#1229939
Reply to reviews