State: Georgia Clear all filters (8 of 569 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show
After many "mini charges" of $5 here and there for several days on the account they charged $200 to my husband's card for a total of $250 from July 11 to last night (July 14) We are currently over drawn for a total of $300 due to overdraft charges for each of their...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Jul 15, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear AnonymousWe are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
I didn't like
  • It cost me more than i expected
  • Tricked you into paying after you spent time
  • Hacked account fraudulent charges
#883217
Reply to reviews
Tried to cancel my subscription but was unable to do so online. I have tried several times before my trail period was up but could not get the system to process my request. I would not recommend this site to any one.
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jul 10, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear AnonymousWe are so sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us an...

#879921
Reply to reviews
My Perfect Resume Membership Review from Riverdale, Georgia
I too was decieved i put in for the one time trial basis for this app less than a month ago my card has been build for the $1.95 and a $29.95 fee less than a week ago now today $59.95 i have been decieved tremendously and i need all my money back plus i been canceled...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Apr 19, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer Anonymous,I’m very sorry that you have had this experience with our service. Our free account gives you the opportunity to try out our resume builder before deci...

#832807
Reply to reviews
They are liars and they hide fees and dont return refunds when they should. DO NOT USE THESE LIARS FOR ANYTHING!!!!!
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 03, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

I’m very sorry that you feel that way. We do not hide fees we explain that the subscription is auto-renewing. The auto renewal is listed with the features of the 14 day subscr...

1.0
#783200
Reply to reviews
This company refused to refund me $35.80 for a subscription that I didn't know I was signing up for. I got enticed through a free trial offer. I signed up on January 19th to do a free trial for 30 days. Today, I was told that it was only for 14 days. I failed to...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 07, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

We are really sorry you have had this experience with our service. The free account gives you the ability to try out the Resume Builder to get a feel for how it works, and see...

I liked
  • Samples
I didn't like
  • Taking unauthorized payments
#804870
Reply to reviews
I recently went online to purchase a $2.95 reusme and was charge not only for the resume but for a professional analyst was charged along with it for $19.00 that i did not ask for. I did not authorized for that and do not want a professional to help with nothing bit...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Sep 23, 2015.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer,I’m very sorry that you have had this experience with our service. The initial subscription and professional resume review are 2 separate transactions, which can...

DontBeATwit
DontBeATwit

Firstly, the fine print clearly indicates that there is an additional charge. The $2.95 is an extremely reasonable price, but also take into consideration a few fun facts!1. T...

#704491
Reply to reviews
Show

My Perfect Resume Free Trial Review

A bunch of scammers they took 35.00 out of my account!!! when i signed up for the free trial. They do not contact you back do not sign up for this
Company wrote 0 public responses to the review from Nov 30, 2015.
1.0
Details
Price Affordability
Product or Service Quality
#742387
Reply to reviews
If you use the service expect the 1st month to cost total of 38.75 in which 35.00 billed every month. Useless when there is free services on the web. Read fine print. When I called I was informed the full information was given in the cart at check out. I should of used...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Sep 30, 2015.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer,I’m very sorry that you have had this experience with our service. We explain that the subscription is auto-renewing. The auto renewal is listed with the featur...

Anonymous
Anonymous

were you able to get your refund? and what was the number you called? the same thing just happened to me

1.0
I liked
  • Ease of use
I didn't like
  • Hidden fees and charges
  • Deceptive practices
#708474
Reply to reviews