Product: My Perfect Resume Subscription Clear all filters (35 of 35 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I have already sent snapshot of subsciription , but executive revert me that I don't have any paid account, I have only one account - punnu750@gmail.com with those have service of myperfectresume.As mentioned on every 4 weeks 24.95 dollar has been deducted same had...
Read more
Anonymous
drsmith586

yup same problem but I'm going to make sure this site never gets anymore customers. social media is a strong tool :)

Anonymous
Jlynnhardie

Same situation I got the resume once for 2 dollars one time fee and then boom 19.99 charge

2.2
Product
My Perfect Resume Subscription
#1110681
Reply to reviews
My Perfect Resume - I Had No Problem Canceling
If you try to cancel online you have to do it through the desktop version of their site if you're on mobile (or just do it on a laptop or PC).I cancelled online last night and got a confirmation email right away. They must have improved their customer service. I'm...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

4.7
Product
My Perfect Resume Subscription
#1106316
Reply to reviews
I signed up to do a resume for my sister and then canceled the following month .They sure do not make it easier so I had to dig and dig to get a number someone would respond too. My bank told me to claim fraud so they can get involved! I also wrote to the attorney...
Read more
Anonymous
Anonymous

I'm going to have to do the same thing because I keep calling them to stop charging me but NO ANSWER. I'm pissed and filing a fraud on them too

Anna.B-LC
Anna.B-LC

We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us an email to cu...

1.6
Product
My Perfect Resume Subscription
I didn't like
  • Horrible customer service
  • Wasting my money
  • No reply from company
#1061200
Reply to reviews

My Perfect Resume - I was duped

#1089526
1.0
Details
I was charged 3.00 for a resume and then I was charged 30.00 two weeks later. The description read that you could pay 3.00 and your subscription would dissolve in 14 days. I did not choose the 30.00 option. Please do not use this site. Find a template on a more reputable site.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Product or Service Quality
Value for money
Website

My Perfect Resume - Billing

#1057761
1.0
Details
I have asked them to stop taking out my account But they have just taken a second payment.Can anybody help me plz i Dont know how to cancel the supscrition..
Comment
Show
Customer service

My Perfect Resume Subscription Review

#1010214
Jus called my subscription because of the other charges that wasnt disclose when register. The rep ask why and i told her about the additional charges that wasnt disclose, she then tried to offer me a discounted price, NO did u just hear i said. Subscription is cancelled, have my confirmation jus in case i get charge again
Comment
Show

My Perfect Resume Subscription Review

#1005419
My perfect resumes a bunch of *** their scam artists and thieves they give no address how to cancel they charge me 2495 I'll sue their ***
Comment
Show
Ive been trying to cancel my subscription for the longest now and yet it has not been canceled.This needs to STOP these people do not let you cancel your subscription at all even if you do it within the time limit like i did. All i want is to cancel my subscription for...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Anonymous,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us...

1.0
Product
My Perfect Resume Subscription
I didn't like
  • Scam
  • Not cancelling my subscription
  • Wasting my money
#950524
Reply to reviews
I downloaded a resume for a small fee on "myperfectresume.com" and was surprised to see a 24.95 charge on my CC today from livecareer.com. I contacted the customer service via chat and complained, since I have never authorized anything else but the one-time download...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer:We are so sorry you feel that way about our service. We are more than willing to assist you with your concern. We are committed on providing excellent customer s...

Product
My Perfect Resume Subscription
#921722
They draw you in saying the resume builder is "FREE" and when you've put in 2 hours on the resume, they ask for a "small $1.95 fee" Then charge your credit card large sums until you are savvy enough to catch it on your statement. Buyer beware. This is a scam to get...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer:We are so sorry you feel that way about our service. We are more than willing to assist you with your concern. We are committed on providing excellent customer s...

Product
My Perfect Resume Subscription
#919604
I was looking for a job last year so I used this website to create my resume. Not only did I get "0" responses until I changed my resume to a different one, but a year later (last month) they charge me $100 for another "subscription" year. A few months ago, before the...
Read more
Anonymous
Anonymous

FRAUD - DECEPTIVE BILLING - BETTER BUSINESS BUREAU HAS BEEN CONTACTEDThis 'service' has heinous business practices. I have incurred almost $80 in miscellaneous charges for a d...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

We are sorry that you feel this way. We are very committed in providing our customer with a great customer care and once again we apologize for any inconvenience that you expe...

1.4
Product
My Perfect Resume Subscription
I didn't like
  • Waiting on hold for 20 minutes and no refund
  • Dissatisfied there are no words
  • I wasted my valuable time
#819793
Reply to reviews
Very disappointing, underhanded subscription system preying on people seeking help. I Signed up for a 14 day full access account with an initial $2.90 + $1.49 fee only to discover 2 months later that it is actually an ongoing full monthly subscription with a weekly...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Greetings,We are very sorry that you feel this way and have had this experience with our service. All of our subscriptions are auto-renewing. We state this on every page in th...

MrSharkNasty
MrSharkNasty

Doesn't sound sneaky to me. Sounds like any other subscription you can get on the internet. If you don't cancel it it will continue to charge you money. Very basic knowledge. ...

Product
My Perfect Resume Subscription
I didn't like
  • Hard to use and no billing except intro
#815956
Reply to reviews
This site advertises by saying "create your perfect resume for free!" .. so you spend half an hour creating a pretty good resume, and then when you try and save it they make you pay for it, so it is actually not free. It gets better though. It said sign up for a one...
Read more
Anonymous
Anonymous

They got me too, same way as you. You shouldve called your bank to dispute the charges like i did.

Product
My Perfect Resume Subscription
#802298
Reply to reviews
I went to the websites because I needed a great layout for my resume....BELIEVE ME WHEN I SAY THIS.....IT IS A SCAM DONT TRUST THIS WEBSITE...I RESQUESTED THE SUBSCRIPTION TO BE $3.00 THEY BILL ME $38.95.....I CALLED THEM AND TOLD ME IT A LOW CHANCE TO REFUND MY MONEY...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

I’m very sorry that you have had this experience with our service. We explain that the subscription is auto-renewing. The auto renewal is listed with the features of the 14 da...

1.9
Product
My Perfect Resume Subscription
#787081
Reply to reviews