Product: My Perfect Resume Website Clear all filters (15 of 15 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
My Perfect Resume - It doesn't go on to the next page
My Perfect Resume - It doesn't go on to the next page
I tried to do my professional summary, when i click save & Next it doesn't go to the next page.it doesn't refresh. I tried to right click to open in a new tab, it goes to about:blank. I wanted to finish my resume. can you fix this problem. I keep pressing Save & next...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

Product
My Perfect Resume Website
#1002304
Reply to reviews
After spending an entire Sunday afternoon trying to get A PERFECT RESUME, i got to the end and was stuck.Can't believe i did not check out the reviews before starting! Really annoying and i hope i don't get charged without my knowledge. They don't have my details so ...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Anonymous,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us...

1.0
Product
My Perfect Resume Website
#954439
Reply to reviews
Unfortunately, this is not a professional company. I called and called about problems with the user-unfriendly website and could not get any actual help. They kept putting me off over and over until I felt I needed to cancel my order. One time I called and was hung...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

We apologize that you weren’t happy with your experience while using our service. We are very committed in providing great customer service and again are very sorry that you h...

2.0
Product
My Perfect Resume Website
#818778
Reply to reviews

My Perfect Resume - Absolute scam !!!

#1141088
1.0
Details
Got billed 25$, and The website is not even allowing you to edit any credit card information or more so to remove the card! Scan!
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

My Perfect Resume - Cheating site as a online thief

#1096215
Just use and pay for trial not free and get charged 35 dollars for not using any more... what a *** website to rob money... never trust them...
Comment
Show

My Perfect Resume Website Review

#1005424
5.0
Details
I had an awesome time using and canceling my service with my perfect resume. The site is awesome and always helps me get any job with their great templates and extra information that you can use. I even had the best customer service from Michelle with canceling my subscription. I will be telling more people about this great advantage! Thank you again.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

My Perfect Resume Website Review

#838912
1.0
Details
I can't access the page to cancel my subscription...
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Hello I am Jessica Ortiz and I signed up for the one week only and I am being charged $35.00 a month. This has been napping for two months now and I would like to receive my money back for already one month since I haven't been on the website since my 7 day and I did...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Greetings Jessica Ortiz,We are very sorry that you have had this experience. In our subscription page we do not have a 7 day trial, instead is a 14 day trial for a $1.95, we a...

Product
My Perfect Resume Website
#809487
Reply to reviews
Do not use this company! They make you believe you are only paying 2-3$ then charge you $35 2 weeks later. They rip you off with a recurring fee. Even if you call your credit card company they will not be able to help you. Please do not become their next victim. This...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

We're very sorry that you have had this experience with our service. We explain that the subscription is auto-renewing. The auto renewal is listed with the features of the 14...

1.0
Product
My Perfect Resume Website
I didn't like
  • Hidden fees and charges
#804079
Reply to reviews
WORST company ever. They charged me twice because my resume disappeared and had to be redone. They charged me $75 in two weeks for a *** service to begin with. This website is a joke and the customer service is worse!
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

We apologize that you weren’t happy with your experience. We are very committed to providing great customer service and again are very sorry that you had this experience. We t...

1.0
Waterford, California
Product
My Perfect Resume Website
#800565
Reply to reviews
Early in the morning I had an alert from my credit card company that my card had been charged by My Perfect Resume. I did not authorize charges from them. Fraudulent! Unauthorized charges to my credit card! Beware! Phone number doesn't work when my cc company called to...
Read more
bobs2015
bobs2015

Dispute the charge if it posts. My query, however: why would anyone go to a site like that anyway? A resume is a rather easy thing to compose for anyone proficient in the Engl...

Product
My Perfect Resume Website
#759662
Reply to reviews
A good program but $32.88 every four weeks after trial period is too steep. A resume program cost any where from $29 to $75. Thanks goodness I had their number from our first email. Otherwise I couldn't find it on their website. You have a good product, why do you have...
Read more
Anonymous
Anonymous

What's the number?

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,I’m very sorry that you have had this experience with our service. A monthly subscription makes it easy for our customers to customize the resume and cover lette...

Product
My Perfect Resume Website
#687016
Reply to reviews
*** website not Worth the 35 dollars they charge you in hidden fees after you sign up thinking it's only 2 dollars
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,I’m very sorry that you have had this experience with our service. All of our subscriptions are auto-renewing. We state this on every page in the purchase proce...

1.0
Carlisle, Arkansas
Product
My Perfect Resume Website
#647078
Reply to reviews
I thought its free to make a resume in this site. In the end i had to pay $3 to be able to access my resume. After a month they charges me $47 automatically taken from my bank. I hate this website.. They are SCAMMERS!!! ABSOLUTE DEAD SET SCAMMERS!!! Below is the proof...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,I’m very sorry that you have had this experience with our service. We take pride in providing effective and valuable career, resume and cover letter assistance t...

1.0
Essendon, Victoria County
Product
My Perfect Resume Website
#619364
Reply to reviews