State: New York Clear all filters (17 of 569 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show
Show

My Perfect Resume - Scam

They charge you an small amount for a resume template and without knowing or asking for acknowledgement they set up a monthly subscription for 29 USD.{{Redacted}}
Company wrote 0 public responses to the review from May 15, 2016.
I didn't like
  • Scam
#848357
Reply to reviews
I used MyPerfectResume's services to create my resume. After putting about an hour into it & attempting to print it out, they wanted $2.95 to allow me to print it. I didn't do all that work for nothing so I paid. 2 weeks later they charged me another $35.80, for what I...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 03, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

We apologize that you weren’t happy with your experience. We are very committed to providing great customer service and again are very sorry that you had this experience. We t...

#802393
Reply to reviews
I was in need of help with creating a resume when I found this site, it made a great resume then it said I had to pay $3, which I was okay with. I happily paid it and used their services once. Then about 3 weeks later my bank account showed they charged me an...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 05, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

We are really sorry you feel this way. On our system we give our customers the opportunity to try out our resume builder before deciding to purchase the subscription. The abil...

1.5
#784410
Reply to reviews
I used My Perfect Resume to rebuild my resume under the impression I would be paying a one time fee of $2.95. A month later I got a charge for $35 even though I only used the service one time. Apparently I was automatically signed up for a 14 day free trial which when...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Nov 12, 2015.
Anonymous
Anonymous

This is exactly what happened to me! But I got charged $52 Australia Dollars! Pissed me off so much!!!!!!!! This is *** ridiculous

Anonymous
Anonymous

i had the same problem. They charge extra for every single action you do like downloading your files and for the subscription you apparently signed up for. Creating resume w...

1.0
I liked
  • Ease of use
I didn't like
  • Hidden fees and charges
  • Horrible customer service
  • Unauthorized billing
#733404
Reply to reviews
Well! Is the second time i used that service. They charged me many times, until i send a msg. But they still charged me in my bank account. Thats not fair.
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Dec 27, 2015.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

I’m very sorry that you have had this experience with our service. We explain that the subscription is auto-renewing. The auto renewal is listed with the features of the 14 da...

1.0
#759133
Reply to reviews
Beware This site and this company suck!! What a rip off!!
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 12, 2016.
LiveCareerUS
Anna.B-LC

We are sorry that you had this experience with our service. May you please contact us at customerservice@myperfectresume.com so we can help you address your concerns and help ...

1.0
#789095
Reply to reviews
This site is very tricky. I got suspicious that I might have to pay to print it out when i did not easily find a download template button. so i backed up a few screens andnoticed that if you find the "free" button and clickon that,rather than the "create resume" or...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Nov 06, 2015.
Anonymous
Anonymous

Cancel please yous have taken more than enough please cancel

2.0
I liked
  • Samples
I didn't like
  • Tricked you into paying after you spent time
  • Difficult to find free download template
  • Wasted my time
#730111
Reply to reviews
Show

My Perfect Resume Builder Review

My perfect resume helped me make a perfect resume. I would definitely recommend this.
Company wrote 0 public responses to the review from Dec 13, 2015.
#750679
Reply to reviews
Keep charging my charge card cancled two momths ago
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 22, 2015.
Anonymous
Anonymous

How about report your card stolen and get a new card.

LiveCareerUS
Anna.B-LC

Dear Customer,I’m very sorry that you have had this experience with our service. Please contact me directly with the email address you used to create your account or the last ...

1.0
Brockport,New York
#721603
Reply to reviews
Show

My Perfect Resume Membership Review

Cancel my billing for this service now
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 30, 2015.
#726396
Reply to reviews