filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
so i decided to give it a try went good i didnt mind been charged the month since it was my fault to cancel. so mind again after the first charge i decided to cancel right away . got my notice in my email about the cancellation due dec 11 weeks ago . yesterday my...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.2
I didn't like
  • Take their time to unsuscribe you
#1146836
Reply to reviews
I tried My Perfect Resume once and they continued to charge me a monthly fee of $35.00 even when I never used it after that! I called them when I noticed the charges and they told me that I never cancelled the 14 day free trial. This company is a scam. They then told...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
I didn't like
  • Unauthorized withdrawals from my bank account
#1146194
Reply to reviews
I was billed $25 for no reason and no one has got in touch with me after numerous times I reached out to them.I'm extremely dissatisfied with this company and plan to never use them again. Do not waste your time because this is a joke and a huge scam. An absolute joke....
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

Anonymous
Anonymous

how did you stop them from charging you?

1.0
I didn't like
  • Being charged for service without authorization
  • Unable to download resume
  • Dishonest advertizing
#1143888
Reply to reviews

My Perfect Resume - 24$ charge

My Perfect Resume
#1148326
I want my money back NOW
Comment
Show

My Perfect Resume - Scammers

My Perfect Resume
#1146077
1.0
Details
They will charge you 30 dollars every month,without your knowledge.You may try to cancel the subscription but they will keep on charging you regardless,giving you some stupid excuses.Avoid this scumbags
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

My Perfect Resume - Billing without permission

My Perfect Resume
#1144912
Signed up for a once only fee of $6.52 and was charged a week later $54.73!!!! I want that money refunded please and my subscription canceled immediately!
Comment
Show

My Perfect Resume - SCAM/TRAP

My Perfect Resume
#1142803
1.0
Details
This business is clearly not about helping people create resumes, it's about trapping people into subscriptions and sucking people of their hard-earned money. That is exactly what this business is all about. Six months of a subscription I was completely unaware of at $24.95 is maddening. Shame on this company and all the people who work there.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website
My Perfect Resume - Degra Burford & Charlene Smith
I needed to go back in and edit my resume on Charlene Smith, but was unable to do so. Nor would it allow me to create another resume. I realized later that night that Charlene's job descriptions didn't download when I downloaded her existing resume earlier the same...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.2
I liked
  • Choice of templates
I didn't like
  • How hard it is to go back and edit hours later
#1142881
Reply to reviews
I was billed $25 for no reason and no one has got in touch with me after numerous times I reached out to them. I'm extremely dissatisfied with this company and plan to never use them again. Do not waste your time because this is a joke and a huge scam. An absolute...
Read more
Anonymous
Anonymous

Same situation happened to me.... the worst !

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.3
I didn't like
  • Being scammed
  • Taking fund from my account without my approval
  • Tricks users into unknowingly signing up for subscription
#1136593
Reply to reviews
This company owes me at least 125 dollars ! Good thing I caught on to this scam ! I called The company and the representative was nice but it’s not right for them to take 25 dollars off my card without warning and I only paid 2.95 for ONE resume . I have Been waiting...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

#1132524
Reply to reviews
I have called (during business hours) FOUR DAYS IN A ROW and have been directed to an automated message that has numerous prompts that are totally unclear. I have tried all the options and each one sends me to a call cue where I literally sat on hold for anywhere from...
Read more
Anonymous
Confused

Oh wow! I just saw my charges this morning. I can’t wait to until 8 am comes around so I can call & complain.

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service.We have been receiving a lot of call volume these past weeks and that is why there is a longer ho...

1.0
#1125901
Reply to reviews
Rope you in with the few dollars for the resume then charge you 24.95 every month until you cancel and no way to refund without a chargeback Rope you in with the few dollars for the resume then charge you 24.95 every month until you cancel and no way to refund without...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.0
I didn't like
  • This is theft by all means
  • Wasted my time
  • Being charged after i cancelled the service
#1125176
Reply to reviews
I was having problems with ATS system formatting my resume, so I went to the hunt of some templates to convert my CV into something these systems could take. After multiple adders insisting on free templates of resumes in various articles regarding this issue, I could...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service.We have been receiving a lot of call volume these past weeks and that is why there is a longer ho...

1.1
#1124525
Reply to reviews
I signed up using my credit card for a two week trial of this service, and paid $2.95. Two weeks later my visa was charged $34.95. The issue with providing your visa to this website is that in addition to the $2.95 that you pay up front they will continue to bill you...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. We have been receiving a lot of call volume these past weeks and that is why there is a longer h...

#1122765
Reply to reviews