1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
1 comment

Rope you in with the few dollars for the resume then charge you 24.95 every month until you cancel and no way to refund without a chargeback {{Redacted}}

Product or Service Mentioned: My Perfect Resume Deal.

Reason of review: Pricing issue.

Monetary Loss: $25.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Being charged after i cancelled the service, Wasted my time, This is theft by all means.

Company wrote 0 public responses to the review from Nov 02, 2017.
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

PissedConsumer.com is temporarily operating in read-only mode and users cannot make any changes to the information, publish comments or reviews. Please come back in a couple of minutes.

LiveCareerUS
#1391104

Dear Customer,

We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us an email to customerservice@myperfectresume.com or call us at 1-855-213-0348, also you can click live help to chat with us online.

Best Regards,

MyPerfectResume

You May Also Like